۶ اردیبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱

سعید ارمغانی:

بازیکنان بسکتبال ماهان برای قهرمانی غرب آسیا به میدان می‌روند/ حضور با ترکیبی کاملا ایرانی

بازیکنان بسکتبال ماهان برای قهرمانی غرب آسیا به میدان می‌روند/ حضور با ترکیبی کاملا ایرانی

اصفهان – خبرگزاری مهر: بازیکن تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان گفت: ما بازیکنان تلاش خود را برای کسب قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا انجام می دهیم اما در نهایت کسب هر نتیجه ای برای فولاد ماهان برابر با قهرمانی است چرا که حضور این تیم با بازیکنان کاملاً ایرانی در این مسابقات خود افتخار بزرگی است.

 

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان مهدی کامرانی و سعید ارمغانی دو چهره بسکتبال ایران نیز جهت حضور تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا که در دهوک عراق برگزار می شود، به این تیم ملحق شدند.

سعید ارمغانی در مورد حضورش در تیم ماهان اظهار داشت: بسیار خوشحالم که این افتخار نصیبم گردید تا با حضور در این باشگاه با ماهانی‌ها همراه شومو برایم بسیار جالب است که چگونه همگی اینگونه دلسوزانه و حرفه ای تلاش می کنند.

وی در خصوص اردوهای آمادگی برگزار شده عنوان کرد:در هر حال یکی از سختی های کار ماهان آن بود که دیر هنگام جهت حضور در این مسابقات آماده شد و دلیل آن نیز دیر اعلام شدن انصراف مهرامی ها بود اما در هر حال بازیکنان و کادر فنی ماهانی ها بسیار عالی ظاهر شده اند و با برگزاری اردوهای آمادگی و انجام تمرینات فشرده در شرایط ایده آلی قرار دارند؛ شاخصه این تیم در حال حاضر انگیزه بسیار بالای بازیکنان آن است.

ارمغانی وی اضافه کرد: همانگونه که سایر بازیکنان تیم بارها گفته‌اند ماهان قهرمان مسابقات غرب آسیاست و برای قهرمانی این رقابت‌ها بسته شده است.

هر نتیجه‌ای بدست بیاید، برابر قهرمانی است

مهدی کامرانی نیز در مورد حضورش در تیم ماهان گفت: باشگاه فولاد ماهان جزء بهترین باشگاه های حرفه ای فعال در آسیاست و یک بازیکن حرفه ای در این باشگاه بسیار راحت است چرا که کلیه امکانات مورد نیاز برای او مهیاست و در این صورت بازیکنان نیز تمامی تمرکز خود را بر روی بازی می گذارند.

وی افزود: دیر بسته شدن تیم فولاد ماهان جهت حضور در مسابقات غرب آسیا مسئله ای بزرگ بود اما حضور محسن صادق زاده به عنوان سرمربی این تیم و علم بالای او باعث مرتفع شدن مشکلات شده است؛ صادق زاده با طراحی و ارائه تمرینات تخصصی برای بازیکنان آمادگی ایده آلی را در تیم ایجاد کرده  و امیدوارم با کسب نتیجه ای درخور نام باشگاه فولاد ماهان سپاهان پاسخ اعتماد مدیران این باشگاه را بدهیم.

این بازیکن ماهان اضافه کرد: مسلماً ما تمامی تلاش خود را برای کسب قهرمانی انجام می دهیم اما در نهایت کسب هر نتیجه ای برای فولاد ماهان برابر با قهرمانی است چرا که حضور این تیم با بازیکنان کاملاً ایرانی در این مسابقات خود افتخار بزرگی است.

 

 

کد خبر 2040925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha